راه های تشخیص شارژر اصلی از فیک
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

تقریباً همه این روزها تلفن همراه دارند ، به این معنی که بسیاری از مردم کابل شارژ نیز دارند. اگرچه بسیاری از مردم تلفن همراه دارند ، بسیاری از ما خطرات داشتن کابل شارژ تلفن همراه تقلبی یا بدون گواهی را نمی دانیم.

در این وبلاگ ، به عنوان محبوب ترین تلفن هوشمند در انگلستان ، ما قصد داریم نحوه تشخیص شارژر جعلی آیفون را بررسی کنیم.

از آنجایی که آیفون محبوب ترین تلفن هوشمند در بین مصرف کنندگان است ، این بدان معناست که شارژرهای جعلی آیفون در حال افزایش است و خطر گیر افتادن توسط یکی بیشتر است. تصلاپرس از جمله وب سایت هایی است که در زمینه نقد و بررسی و راه تشخیص شارژر اصلی از فیک فعالیت دارد.

بنابراین ، خطرات استفاده از شارژر تقلبی چیست؟

50 درصد شارژرهای خریداری شده از سایت های معاملاتی/حراج آنلاین از قطعات ضعیف استفاده می کنند و به طور متوسط ​​تقلبی کمتر از نصف قطعات کابل های اصلی اپل را دارد ، که هزینه تقلبی آنها فقط 3 پوند است. آیا پس انداز ارزش ریسک کردن را دارد؟ خیر. به همین دلیل شناخت تفاوت شارژر اصلی و تقلبی اهمیت دارد.

همیشه این خطر وجود دارد که شارژرهای تقلبی باعث گرم شدن بیش از حد دستگاه شما و متعاقبا منفجر شدن آن شوند ، تلفن شما را خراب کرده و احتمالاً در این فرآیند به شما آسیب برساند. اجزای ضعیفی که برای ساختن یک شارژر تقلبی استفاده می شود نیز می تواند منجر به برق گرفتگی شود ، فناوری داخلی گوشی شما را سرخ کرده و همچنین کمی شوک وارد کند.

برای تشخیص شارژر جعلی نیازی به تجربه ندارید

چند نکته را برای  تشخیص شارژر اصلی شیائومی می توانید قبل از استفاده از شارژر خود بررسی کنید تا تشخیص دهید جعلی است یا خیر.

طبق گفته سایت اخبار صنعت لوازم خانگی تصلا یک تفاوت شارژر اصلی و تقلبی این است که علائم ایمنی و متن روی دوشاخه را بررسی کنید. به علامت CE که باید بین دو پین پایینی در قسمت زیرین شارژر قرار بگیرد یا هرگونه غلط املایی در متن توجه کنید.

برای تشخیص شارژر اصلی سامسونگ سوکت USB ممکن است در شارژرهای تقلبی در مقایسه با شارژر اصلی آیفون وارونه باشد. دوشاخه را در پشت آن قرار دهید و نحوه قرارگیری USB را مشاهده کنید.

به دلیل استفاده کمتر از قطعات ، کابل های شارژ جعلی سبک تر از کابل های واقعی هستند ، بنابراین اگر مقیاس هایی در دست دارید ، این راهی آسان است تا ببینید آیا کابل شارژ شما واقعی است یا خیر ، به خاطر داشته باشید ، قسمت آداپتور دیواری شارژر باید حداقل 40 گرم وزن داشته باشد.

توجه به براق بودن شارژر

یک نمای نسبتاً واضح برای تشخیص شارژر اصلی شیائومی و سامسونگ، پایان پلاگین است. شارژرهای اصلی معمولاً دارای کیفیت بالا ، مات و یکدست هستند در حالی که پایان شارژرهای تقلبی معمولاً براق یا براق با نواقص است.

تشخیص تفاوت شارژر اصلی و تقلبی این است که یک شارژر در جعبه است یا خیر بسیار ساده تر است ، به همین دلیل است که خرید شارژر تقلبی به صورت آنلاین می تواند به راحتی انجام شود زیرا تشخیص جعلی بودن آن با کیفیت پایین یا محدود تعداد عکس های محصول برای اطمینان از خرید معامله شارژر اصلی ، توصیه می کنیم از منبع معتبر خرید کنید و به فروشگاه معتبر اپل بروید تا بتوانید محصول را مشاهده کرده و از واقعی بودن آن مطلع شوید.

اگرچه برای معامله واقعی هزینه بیشتری پرداخت خواهید کرد ، اما هزینه اضافی زمانی ارزش دارد که برای شما و تلفن شما خطر کمتری داشته باشد.





:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: